dinsdag 1 augustus 2017

Nog een Taylor Tee, maar net iets anders!



Mijn tweede versie van de Taylor Tee van Pickle Toes Patterns is een versie met lange mouwen en hoodie. Deze keer ging ik voor de felle kleurtjes met een overschotje stof. Het was puzzelen - uit een half metertje haalde ik eerder al de Romperalls, maar ik kreeg er een volledig achterpand, 2 stukken voor het voorpand en de buitenkant van de kap uit.



Het staat 'm superleuk, maar de volgende keer mag het voor Cas toch alweer een maatje groter zijn. 


Ik denk trouwens ook de kindermaten van het patroon aan te kopen, want Giel heeft al laten horen dat hij er ook eentje wilt. Het patroon is er trouwens ook voor mannen en voor vrouwen komt er binnenkort een versie (met nog meer opties) aan. 



Patroon: Taylor Tee - Pickle Toes Patterns
Stof: gekocht bij Infinity Stoffen - Heusden-Zolder

14 opmerkingen:

  1. Superleuk! Maar het begint inderdaad wat krap te zitten, dit maatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en amai wat groeit hij snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meeeega schattig!! Jammer dat ze er zo snel uitgroeien he! Die babytjes krijgen zo'n mooi kledingstuk niet versleten. Maar kom, das weer een excuus om nog eentje groter te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige versie! En zo schattig om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi truitje! En wat een schattig fotomodel! Inderdaad jammer dat het maar zo kort past he.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ze groeien eigenlijk toch wat te snel he :D

      Verwijderen
  6. het is inderdaad wat krap aan het worden dit maatje, maar wel nog altijd schattig!
    ooh joepie ook voor vrouwen, een leuke trui met kap kan ik wel nog gebruiken voor gure herfstdagen (die helaas eraan zitten te komen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk. Super leuk zelfs. Dit onthoud ik, zou nog iets kunnen zijn voor de jongste hier.

    BeantwoordenVerwijderen