maandag 20 november 2017

Another beautiful pattern by Sinclair Patterns: Bianca!



Choosing and cutting the fabric, sewing the shrug and even taking the pictures, it all went so smooth and quick! Sometimes it's easy to sew! 

Snel stof gekozen, snel geknipt, snel genaaid, en al even snel trok Inge mooie foto's! Soms lijkt het allemaal vanzelf te gaan!



The Bianca pattern by Sinclair Patterns is a fun pattern suitable for knit fabric. I chose a thin and smooth fabric, a fabric that caught my eyes several times before but I didn't know what to do with it back then. I thought it was perfect for this pattern. The plain black backside of the fabric could be used for the collar and bands.

Het Bianca patroon van Sinclair Patterns is een leuk patroon dat geschikt is voor rekbare stoffen van verschillend type. Ik koos een dunne gladde tricot, een stofje dat ik al vaker had zien liggen maar waarbij ik niet meteen wist wat ik ervan kon maken. Hiervoor leek het me perfect. De effen zwarte achterzijde gebruikte ik voor de kraag en de boorden. 



This pattern is also suitable for beginners. It's not a difficult project and everything is explained very well in the tutorial and accompagnied by clear pictures. You can choose for long or 3/4 sleeves, with or without bands. The pattern can be printed in petite, regular or tall, depending on your length and it's available in a wide range of sizes (US0-22).

Ook beginners kunnen aan de slag met dit patroon. Het is geen moeilijk project en alles wordt goed uitgelegd in de werkomschrijving die voorzien is van duidelijke foto's. Je kan kiezen voor lange of 3/4 mouwen, al dan niet met mouwboordjes. Het patroon kan geprint worden in petite, regular of tall naargelang je lengte en dat voor de maten US0-22 (met mijn 38 maak ik een US6).




I often find shrugs too short, but this one has a nice waist length which I love. You can find the pattern here (on sale right now!) and make your own wonderful shrug!

Ik vind bolero's vaak nogal aan de korte kant, maar deze komt tot aan de taille wat ik mooier vind. Je kan het patroon hier (nu met korting!) vinden en je eigen mooie versie maken!




Pattern: Bianca - Sinclair Patterns
Stof: gekocht bij Infinity Stoffen - Heusden-Zolder

Special thanks to: Oxana Sinclair for having me as a tester once again!
and to Inge for making these beautiful pictures and having J making them look even better!

25 opmerkingen:

  1. Mooi stofje gekozen! Je bent klaar voor de feestdagen! Inge doet dat goed zo foto's maken van je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben blij dat ik eindelijk een match vond voor het stofje want ik keek er al lang naar :D

      Ja, Inge heeft meerdere talenten!

      Verwijderen
  2. Wow! Prachtig! Zowel vest als de foto's! Wat heerlijk zo'n naai en blog flow!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut, ik hoop dat het nog lang blijft duren want mijn to do lijst blijft ook maar groeien ;)

      Verwijderen
  3. oooh wauw, proficiat aan je fotograag ook, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor dit patroon zou ik wel eens kunnen zwichten, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, jij blijft gewoon ongelooflijk op dreef... mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het verbaast me zelf een beetje dat ik zo op dreef blijf maar ik hoop dat het nog wat blijft duren want ik heb nog veel te naaien ;)

      Verwijderen
  6. Een schoontje! En jij hebt daar gewoon echt het perfecte lijntje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en al volledig klaar voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat vind ik nu eens een topper se!! die ga ik me ook bestellen. Heel erg mooi en lijkt me super handig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groot gelijk! Afhankelijk van de stof ga je dat echt op allerhande manieren kunnen dragen :)

      Verwijderen
  9. Inderdaad een mooie lengte... Een prachtige feestelijke bolero !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik echt het grootste pluspunt van dit patroon, het is niet zo'n typische bolero! Dankjewel!

      Verwijderen
  10. Deze is echt zo mooi!!! Prachtige foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen