dinsdag 27 februari 2018

New release: Elle pencil skirt




Sinclair Patterns' newest pattern immediately appealed to me. Elle is a pencil skirt that can be made both out of woven and knit fabric. It has a very flattering look thanks to the lovely side panels. The kick pleat is there to let you move with ease.

Het nieuwste patroon van Sinclair Patterns sprak me meteen aan, een kokerrok die zowel uit geweven als rekbare stof gemaakt kan worden met een flatterende look dankzij de zijpanelen, toch als je je stoffen slim combineert. De Elle kokerrok komt met een splitplooi, die ervoor zorgt dat je zeker genoeg bewegingsvrijheid hebt.



I went for a rather neutral version, one that's easy to combine with what's already in my wardrobe. I combined my skirt with the Bianca shrug, also a Sinclair Pattern. Thanks to my fabric choice, ponte, it was a very easy and fast sew as I didn't need to sew in a zipper. 

Ik ging voor een neutrale versie, eentje die gemakkelijk gecombineerd zal kunnen worden met wat er al in mijn kast hangt. Hier combineerde ik met de Bianca shrug, ook van Sinclair Patterns. Met mijn stofkeuze - punta di roma - ging ik ook voor de gemakkelijkste weg, namelijk zonder blinde rits. Daardoor was het rokje echt enorm snel klaar.



The pattern is printable in three lenghts and this for the sizes US00 to US22. During the pattern launch you can buy the pattern for only $8.99!

Het patroon is verkrijgbaar in drie lengtematen en dat voor de maten US00 tot US22, momenteel aan de lanceringsprijs van $8.99.



For those who wonder, I don't walk in the middle of functioning trains and used railways. Those pictures are taken on an old mining site where you can walk on and next to the rails ;) I'm crazy, but not that crazy ;)

Voor wie het zich zou afvragen, ik wandel niet tussen treinen en sporen die gebruikt worden. De foto's werden genomen op de oude mijnsite in Beringen waar je tussen en over de sporen kan wandelen. Ik ben gek, maar niet zó gek.


Pattern: Elle Pencil Skirt - Sinclair Patterns
Fabric: stash
Pictures: Inge

14 opmerkingen:

  1. Vrouw, uw figuur smeekt daar gewoon om, om zo'n rok ;)
    Schoon <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Madame Stof en jij, jullie zijn toch wel een geweldig fotoduo, ik word altijd happy van jullie foto's:) Mooie rok trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, je zou ons moeten bezig zien! Altijd een beetje ongemakkelijk in't begin en dan gewoon lachen :D

      Verwijderen
  3. Keileuke kokerrok !! Staat je super, en weer iets bij op mijn lijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen